Home >

Accountancy Administratief Medewerker

Locatie

Dordrecht

Publish date

27-05-2022

Naam organisatie

Rousch

Administratief Medewerker - Functie omschrijving

Bij dit accountantskantoor heb je als Administratief Medewerker de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Het inboeken en verwerken van administraties;
  • Het verzorgen van de aangiften omzetbelasting;
  • Je hebt regelmatig contact met klanten om hen te ondersteunen bij overige administratieve werkzaamheden.

Bedrijfsprofiel

Een kleinschalig accountantskantoor met een zeer gevarieerd pakket aan klanten, voornamelijk uit het MKB, is op zoek naar een Administratief Medewerker. Er heerst hier een open en prettige sfeer. Binnen het kantoor staat een goede, persoonlijke en langdurige samenwerking met de klant centraal. Ze bieden hier zelfstandig aan het werk gaan en jezelf ontplooien aan. Het wordt zeer gewaardeerd als je initiatief neemt en proactief aan de slag gaat. Wil je daarnaast graag een vervolgopleiding gaan doen? Hier staan ze ook voor open!

Administratief Medewerker - Functie eisen

  • Je hebt een administratieve MBO of HBO opleiding afgerond; eventueel PDB studerend;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als administratief medewerker binnen de Accountancy;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en neemt graag initiatief.

CV's zonder relevante werkervaring binnen een accountants- of administratiekantoor kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

Rousch is gespecialiseerd in vacatures binnen de accountancy.
Kijk voor meer interessante vacatures op www.rousch.nl en https://www.rousch.nl/vacatures-accountancy

Rousch streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.

Dordrecht Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.